Blogról.

A blogban *al van jelölve a saját szöveg, és sok kép van, amit én csináltam, én vagyok rajta.
Remélem tetszik =)

2011. október 9., vasárnap

 *Találni magad mellé olyan embert, aki elfogad, és úgy szeret, ahogy vagy, nem könnyű. Sőt. Kifejezetten nehéz. Persze ... lehet, hogy eleinte azt hiszed megtaláltad, de sajnos ez a gondolat sokszor téves. Ismeri minden hibádat, tudja, hogy nehéz eset vagy, és még így is szeret. Tudja, hogy gyakran elkövetsz, olyan dolgokat, amikre ő nem számít, de még így is csak azt veszi figyelembe, hogy mennyi fontos személy vagy számára. 

Nem várom, hogy rám találjon, mert tudom, nekem is keresnem kell. 
De hol?! Hogyan?! Mikor?! 
*Bízom benne, hogy most nem vagyok rossz helyen. Hogy ami most van, az majd szépen lassan jobban is ki alakul. Mert úgy érzem ennek most muszáj sikerülnie. Nincs olyan, hogy nem. Ebben az esetben nem fogadom el ezt a választ. 

♥♥♥♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése