Blogról.

A blogban *al van jelölve a saját szöveg, és sok kép van, amit én csináltam, én vagyok rajta.
Remélem tetszik =)

2011. december 3., szombat

Szeretlek.. Könnyű ezt kimondani, kár, hogy nem tudtad végig gondolni, mit is mondtál ezzel nekem, s most miattad könnyes mindkét szemem. Szeretlek. Azt hittem tényleg így gondoltad, hogy őszintén tiszta szívvel mondtad, de becsaptál aljas módon, s várom, hogy a holnap enyhülést hozzon. Szeretlek. Neked ez semmit nem jelent, hisz könnyen elengedtél egy szerelmes kezet, nem fogtad örökké, ahogy szavaid ígérték, mik egy naiv lány szívét darabokra törték. Szeretlek.. Miért mondtad ezt nekem? Hisz tudtad, hogy nem leszel sokáig velem. Tudtad jól, hogy hazugság az, amit suttogott ajkad, s cseppnyi megbánást sem látok rajtad.. Szeretlek.. Ezzel a szóval boldoggá tettél, de nem tudtam, hogy hazug ember lettél, hittem, hogy életem szép lesz majd veled, de csak szomorúságom köszönhetem neked. Szeretlek.. Bíztam benne, hogy így is marad.. De mint egy egyszerű játékot eldobtál magadtól.. Hogy mit okoztál ezzel? El se tudod képzelni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése