Blogról.

A blogban *al van jelölve a saját szöveg, és sok kép van, amit én csináltam, én vagyok rajta.
Remélem tetszik =)

2012. február 11., szombat

Fiú: Szabad?
Lány: Mit?
Fiú: Tök mindegy...csak
szabad? Igen vagy nem?
Lány: Hát...igen?
Fiú átöleli a lányt arcon puszilja és a fülébe súgja,hogy: SZERETLEK. A lány elpirul,mert már álmodott erről a jelenetről,de nem tudja,hogy ez valóság-e,mert eddig csak barátok voltak. A fiú elengedi a lányt,mélyen a szemében néz és látja,hogy a lány sír.Nem érti,hogy mi a baj és újra megöleli. Kis idő múlva megint elengedi és megkérdezi,hogy nem örült ennek az ölelésnek? A lány belenéz a fiú szemébe és mondja: de örültem neki csak már nagyon régóta vártam rá és nem tudtam eldönteni,hogy szeretsz-e vagy csak haverodnak tekintesz :$
Fiú: elsöpri a lányhaját a szeméből és megcsókolja. Van,hogy az álmok valóra válnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése