Blogról.

A blogban *al van jelölve a saját szöveg, és sok kép van, amit én csináltam, én vagyok rajta.
Remélem tetszik =)

2012. április 7., szombat

Ott akarok lenni melletted mikor reggel nyújtózol ásítasz és félálmodban megölelsz kisfiús hangon kedves szavakat szólsz miközben a karjaidba zársz . Gyengéden puszit adsz homlokomra és fülembe súgod : SZERETLEK ! Ott akarok lenni mikor kijössz a fürdőből félpucéran , vizesen s mögém állsz megpuszilod a nyakam miközben én a reggelinket készítem . 
Ott akarok lenni mikor búcsú csókot adsz halkan bezárod magad után az ajtót és dolgozni indulsz . Melletted akarok lenni mikor hazaérsz megölelsz , elmeséled milyen volt a napod . Ott akarok lenni mikor édesen vágyakozva nézzük szüntelenül egymást . Melletted akarok lenni mikor ülünk a TV előtt már semmi dolgom sincs ,csak öleljük egymást összebújunk és érzem , hogy egy szerető férfi biztonság érzetét adod nekem . Akkor is veled akarok lenni , mikor nevetsz , s veled akarok nevetni , nevetni egymás butaságain . Veled akarok lenni , ha valami fáj vagy valaki megbántott te vigasztalj . Melletted akarok lenni minden este és reggel , melletted elaludni , hozzád bújni "miért" kérdésekkel halmozni mint egy kisgyermek . A te magabiztosságod mellett játszani a kislányt aki csak annyit tud , hogy tiszta szívből szeret , megbecsül , bízik benned . Nézni akarom nap mint nap megszokott cselekedeteidet mikor felöltözöl , fogat mosol , befújod magad parfümöddel . Veled akarok lenni , mikor beteg vagy féltve ápolni csókolni nem érdekelve , ha elkapnám még ha az a betegség halálos is lenne . ha pedig az lenne én addig csókolnálak míg én is el nem kapnám hisz nélküled én nem akarok élni , fölösleges lenne . Veled halnék meg , hiszen az életem nélküled semmit sem érne , TE vagy az egyetlen ki életben tart TE vagy az ÉLETEM és ha te nem vagy én sem létezem !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése